Sabtu, 18 Juni 2011

Percakapan Avril Bandaids dengan Avril Lavigne

1. Q: It's rumored you're touring North America in the fall, is this true?"
A: YES! I think it starts in October. *then she looked at somebody on the side for confirmation.* LOL

2. Q: What is your favourite song you have ever written, out of all 4 albums?
A: Im with you.

3. Q: You said you have enough material for two albums, everyone on bandaids is wondering what you are planning to do with them.
A: I already have 8 songs! I would like to release the 5th album really quick. This record was more mellow, and the next one will be pop and more fun again. I already have a song that I know is going to be a single, I just need to re-record it!
4. Q: We all know you are covering Airplanes, at the beginning of My Happy Ending. If you had to choose another song to cover on tour, what would it be?
A: Im not sure what it's called. Its one by Coldplay, its like "Lights will guiiiiiiidddee you hommeee". hahaha.
5. Q: Are you planning on having meet and greets on the NA tour?
A: Im not sure! It's really up to my managment and stuff! They take care of that!

6: Q: What song are you going to perform at the MMVA's?
A: What The Hell.
ini translatenya :

1. T: dikabarkan kau tur Amerika Utara pada musim gugur, apakah ini benar "?
A: YA! Saya pikir itu dimulai pada Oktober. * kemudian dia melihat seseorang di samping untuk konfirmasi .* LOL

2. Q: Apa lagu favorit Anda yang pernah ditulis, dari semua 4 album?
A: Im with you.

3. T: Anda mengatakan Anda memiliki cukup bahan untuk dua album, semua orang di bandaids bertanya-tanya apa yang kau rencanakan dengan itu?
A: Saya sudah punya 8 lagu! Saya ingin merilis album ke-5 benar-benar cepat. lagu ini lebih mellow, dan yang berikutnya akan muncul dan lebih menyenangkan lagi. Saya sudah punya sebuah lagu yang saya tahu akan menjadi hits single, saya hanya perlu untuk merekam ulang itu!

4. T: Kita semua tahu Anda menyanyikan Airplanes, pada awal My Happy Ending. Jika Anda harus memilih lagu lain untuk menutup tur, apakah itu?
A: saya tidak yakin apa namanya. Its one by Coldplay, its like "Lights will guiiiiiiidddee you hommeee". hahaha.
5. T: Apakah Anda berencana bertemu dan menyapa pada tur NA?
A: saya tidak yakin! Ini benar-benar ketentuan manajemen saya dan stuf! Mereka yang mengurusinya!

6: Q: Apa lagu yang Anda akan tampil di MMVA itu?
A: what the hell.

Source : Kasboners @ Kaskus (Thanks to sis dellacount :D)

Tidak ada komentar:

Posting Komentar